Chemtool
DESCRIZIONE:
Chemtool si basa in transfig da Brian Smith per a stampa postscript è l'esportazione di fugliali in formati PicTeX è EPS. U so prugramma cumpagnu, XFig, hè cunsigliatu per rinfurzà l'output di chemtool, è per a creazione di diagrammi 2D è schemi in generale. Tutti dui sò inclusi cù a maiò parte di e distribuzioni di Linux, è sò dispunibuli attraversu una quantità di siti web cumpresi www.xfig.org. Se vulete impurtà disegni di chemtool in prugrammi di trasfurmazioni di testi diversi da LaTeX, probabilmente vulete aghjunghje un bitmap di anteprima à elli, postu chì nè StarOffice / OpenOffice nè quellu software da Redmond parenu esse capace di vede inseriti postscript in u screnu senza elli. Per questu scopu, usendu sia ps2epsi, chì vene cun ghostscript, o epstool, una parte di gsview hè cunsigliatu. Dapoi chemtool-1.6, sta opzione hè supportata direttamente (per mezu di a funzione equivalente offerta da e versioni recenti di transfig).
Chemtool hè statu urigginariamente scrittu da Thomas Volk, allora un studiente di chimica è biologia in l'università di Ulm, Germania. A so versione, chì hè stata descritta in un articulu in a rivista tedesca LinuxMagazin, usava u pianu X11.
Mi sò implicatu in u sviluppu pocu dopu à leghje stu articulu, aghjustendu uni pochi di tipi di legami è cusì, è pocu à pocu pigliò da ellu cum'è ùn mancava di tempu per via di i so esami chì avvicinavanu, è prubabilmente in generale passanu à altre cose. Nota chì ùn sò micca fà questu solu - assai di u prugressu hè dovutu à cuntributi di codice, traduzzioni, esempi o solu idee.